Hörrni, jag behöver er hjälp..

Hörrni, jag behöver er hjälp som ni alla vet, eller de flesta vet, så är jag en sådan tjej som alltid bär något smycke.
Örhängen är alltid något jag bär, har ca17,18 par stora örhängen och sen har jag väl 12 par små örhängen.
Så jag behöver inte fler örhängen men jag har alltid varit intresserad av ringar, men har aldrig hittat någon.
För ett par veckor sedan hittade jag en ring på Cocoo.se
Det värsta är att den affären bara finns i Stockholm.
Eftersom vi kanske/kanske inte ska till Stockholm i sommar vet jag inte vilket jag vill.



Så här ser ringarna ut.
Jag velar mest mellan den vita och bruna.
Det är någon sorts mjukglass, vilket jag älskar.
De kostar 165 kr, nu när jag äntligen har råd med att köpa den är jag osäker.
Vad tycker ni, ska jag köpa den?
Och vilken färg tycker du är snyggast?

/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0