Idag

Hej! Igår fick jag reklamen som jag ska dela ut, mamma ska inte hjälpa mig denna gången så hon tyckte att jag skulle ta ena området idag och det andra området imorgon, det är precis det jag ska göra. Förutom att sortera och dela ut reklam ska jag också till biblioteket och till bauhaus vi ska kanske också till stranden. Just det, solen har kommit fram här! Även om solen skiner så är jag inte säker på att jag ska bada. Veckans planer: nästa veckas planer blir att jag, mamma och lillasyster ska till stugan jag tror att vi stannar till fredag. Jag kommer antagligen skriva minst ett inlägg om dagen. Sen på fredag kväll åker vi upp till farmor i Strömstad. Vi kommer inte vara framme där förän elva halv tolv. Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0