Jäkla förkyldning...

Oj här var det tomt..
Har inte kommit ett enda inlägg sedan jag skrev sist, det trodde jag inte.

Nej jag bara skoja, jag har ju själv inte haft någon större lust för att blogga, eller jo jag försökte ta bilder efter tre bilder lågt batteri, när batteriet var laddat och jag hade tagit alla bilder jag skulle.
INGET MINNESKORT ah vad jag kan bli galen, jag visste ju att minneskortet satt i datorn men ändå så är mitt minne så dåligt.

Jag har tagit foton, utan minneskort, ätit och nu ikväll har vi badat i vårt spa.
Vet ni vad?
Jag hatar förkyldning.
Något som är rätt konstigt är att igår hade jag 37.7 graders feber, feber för att vara mig.
Imorse och hela dagen ingen feber men halsont och hosta, nu ikväll när mamma kände på min panna tyckte hon att jag var varm så jag tog tempen 37.9 graders feber.
Vad är detta för något skit?
Har en halstablett kvar, ah och det känns i min hals nej nu får jag dricka te istället, rätt bra det med!

Saknar Italien jätte mycket!

Godnatt/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0