Litet inlägg innan jag börjar med städningen!

Innan jag börjar städa så ska jag bara berätta för er vad jag har gjort när jag inte bloggat.
Vid kvart i tre kom Nora hit.
Först gick vi en liten runda men blev jätte varma så vi gick hem och satte igång vattenspridaren som vi sedan satt under studsmattan, vilket var jätte skoj.
När vi hade tröttnat på att bada så spela vi cubb.
Ah vad vi var dåliga Jag vann dock men det tog sådan himla tid när jag hade slått ner alla hade Nora inte slagit ner någon av sina fem.
Sen sjöng vi singstar vilket absolut inte är bra för min hals.

Bjuder på en gammal bild på mig och Nora.

Nej nu ska jag sätta igång musik på hög volym och städa.

Önska mig lycka till!
Kommer tillbaka och skriver lite då och då!

/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0