Mina planer för dagen! (+lite annat)

Hej !♥

Jag vaknade för ungefär tre kvart sedan, gick ner, kollade på termometern. 36 grader (okej, den sitter i solen) - i solen - halv elva. Är inte det riktigt varmt. För att jag inte ska dö nu när jag sitter här och bloggar har min älskade fläkt brevid mig, den hjälpte mig genom natten och den hjälper mig nu XD

Okej, nu till dagens planer. Jag ska duscha, fixa dagens outfit som jag kan lägga upp här, äta. Okej, vissa saker var lite onädiga att skriva - men idag blir det en slappdag :) Och just det jag ska installera någon grej till datorn också, men det förstör inte min slappdag, eller ?


Kram /Tilde ♥



Gammal bild som jag igentligen skulle ha som dagens outfit, men det blev inte så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0