Nyvaken

Godmorgon! Jag vaknade för 15 minuter sedan. Jag råkade också väcka lillasyster (som ville sova på mitt rum i natt) när jag skulle gå ner från min säng. Vaknade av att jag hade drömt en mardröm, den kanske inte låter då hemsk men den var det i drömmen. Jag och mamma grävde i en sandlåda och vi hittade ett huvud från en dinosaur. Det lade vi i sanden, sedan kom en liten tjej, kanske 5 år och började gräva i sandlådan. Hon fick upp en kropp som såg ut som en skalbagge (fast det var då en dinosauriekropp). Sen sträckte kroppen på sig och tog huvudet och satte på det. Sen var den hel och började jaga oss (pappa var Homer i drömmen :P) Sedan vaknade jag. Idag ska jag på släktkalas, det börjar klockan tre. Bet inte riktigt när jag ska göra mig i ordning.. Kram Tilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0