Pannkaks frukost, det gillar vi!

Hej alla söta bloggläsare.

Vaknade för någon timme sedan, riktigt skönt att sova ut..
Har nyss ätit pannkaks frukost, herregud vad gott.
Det är inte ofta man får det, haha jag bara sa till mamma att jag var sugen på pannkakor eller våfflor och då menade jag inte att jag skulle ha det till frukost, men när jag kommer ut i köket står mamma och lagar pannkakor till mig, lyx!
Förlåt för att jag inte skrev igår kväll men vi var på Jägersro och kolla på hästar som typ tävla..
Inte det roligaste men ändå skoj, fick popcorn och sockervadd inte illa va?!

Bild från igår, min katt Maja när hon låg under mitt täcke och lurades.

/Frida <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0