Solblekt hår och Öland

Hej bloggen!
Nu har jag ju inte skrivit på över en vecka.
Men som sagt jag är på Öland.
Vi åkte upp hit förra måndagen med Nora och sen så stanna vi till fredagen.
Vi träffade även några killar vi börja vara med.
Jätte snälla killar, men vi glömde fråga om deras nummer, smart?!

Vi kom hem i fredags och åkte upp hit igen i söndags, Nora var med även denna veckan men hon åkte hem idag.
Nu sitter jag här i husvagnen och tråkar eller nja har nyss käkat riktigt mycket godis..
Ska nog ut och gå med mamma och pappa snart, mysigt!

Måste bara säga det, inte något super viktigt detta men mitt hår har blivit solblekt riktigt solblekt.
Har jätte många blonda slingor i olika nyanser ser nästan ut som om det är färgat.


Det syns inte så mycket på bilden men det är mycket ljust.
För den som undrar så prövar jag nya frisyrer hela tiden, right now: håret uppsatt i en hästsvans och luggen hängde med i hästsvansen. Lockarna finns i hästsvansen, någon som fattar? :)

Puss/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0