SONATA

Sonata, så hette jordgubbarna. De smakar verkligen underbart, man behöver knappt något socker för se är så söta i sig själva. Jag blev först lite förvänad när mamma kom hem med några jordgubbar som såg omogna ut (de är lite ljusare/vitare men inte mycket än "vanliga" jordgubbar)  Okej, väldigt intressant att höra mig babbla om jordgubbar :P

Idag vaknade jag tjugo över nio. Och eftersom att jag fick dåligt samvete för att jag inte skrev ett till inlägg igår kväll så satte jag mig vid datorn och började blogga.

Jag ska bara skriva klart detta inlägget och sen ska jag fota mina nya saker så att jag kan lägga upp dem här.
Idag ska jag va med Frida, oj just det - jag skulle smsa henne när jag vaknade. Hm, jag får väl ta och göra det, om jag orkar gå och hämta mobilen.. :P Men iallafall så tror jag att vi ska va hos henne, men jag vet inte...

Nej, nu ska jag gå och fota mina nya saker!
Puss o kram /Tilde 





Det var den bästa bilden jag kunde hitta på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0