Tappat en lösnagel...

Hej bloggen!, förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår. Det var så fint väder och då vill man ju passa på :)

Idag har jag lite saker att göra, jag ska duscha, blogga och packa väskan till stugan. Vi åker ikväll. Men nu har jag bestämt mig - jag ska köpa en mobil som man kan surfa på och då kan jag ju blogga på helgerna (jag förstår mig inte riktigt på mobilbloggning)

Som ni kanske ser på rubriken så har jag tappat en lösnagel, jag tappade den i natt. Jag vaknade och så var den inte där. Jag har redan letat igenom hela sängen men hittar inte den...

Jag ska skriva ett modeinlägg till er men sedan måste jag göra mig iordning.

Puss o kram /Tilde




Jag kom på varför bilden var suddig - jag zoomade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0