Vilket skit väder.

Usch, vilket tråkigt väder det är ute idag.
Blåsigt och molnigt, aldrig roligt och som det blåser går knappt att vara ute. ( Min klänning blåser upp hela tiden )
Iallafall vi som bor i Skåne eller på något annat ställe där det inte öser ner regn vi kan vara glada.
På Öland regna det ju som f-n alltså, en dag var det okej att sitta inne i husvagnen och förtältet för att bara lata sig spela kort och bara mysa med familjen men sedan efter två dagar är det lång tråkigt, det var därför vi åkte hem.. Fast jag skulle kunna stanna ett bra tag till.

Jag som köpte ett par solglasögon i torsdags, nja de behöver jag ju inte nu direkt känns rätt onödigt och slöseri på pengar men jaja.

Fast nu skiner solen ju, ja nu ska jag ut med mina solglasögon och pressa, nejdå jag håller mig inne och latar mig.
Det går också bra och sen ska jag ju fira mamma idag med massa sötsaker, onyttigt jag vet, men är det sommarlov så är det sommarlov!

/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0