10e maj 2010 -Grattis till mig och Frida ! ♥

Hej !♥

Idag fyller man år, ett grattis kanske...? (glöm inte ett till Frida!)
Fick b.l.a en kamera och 1300 kr. Pengarna åker in till banken, och kameran in i handen :)

Har fotat lite idag, men nu när jag tänkte föra över bilderna så går det inte... Ska fråga pappa eller lillasystern som fick en likadan (fast i vit, min är svart) om hur man gör.

I skolan har vi bara haft en massa raster och städat. Till lunch åt vi hamburgare, som inte var särskilt god. Klockan 12 skulle klassen träffas utanför och så fick vi glass och kakor.

Kram /Tilde♥















Kameran går på vanliga batteri, smart tycker jag. Man fick en batteriladdare, så man kan ladda upp batterierna. Och ännu smartare är att man bara kan köpa batteri om man glömmer laddaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0