12e juni 2010 - SOMMARLOV!♥

Hej allihopa!

Efter skolanslutningen åkte jag och lillasyster in till Trelleborg och efter det så åkte jag och mamma till stugan (därför bloggade jag inte igår, SORRY) Men nu är det SOMMARLOV, och när jag kommer tillbaka från semestern och när vi inte är i stugan så kommer jag blogga så mycket jag kan ♥

Vädret idag har varit lite förvirrande (iallafall i när vi var i stugan) När jag vaknade klockan elva så var det soligt, sen så har det skiftat mellan regn, ösregn, duggregn, sol och "blåsa-riktigt-mycket".
Men när vi kom till Lund, ungefär, så var det bara soligt. Hemma är det soligt, men jag ser att det kommer ett moln.

Idag måste jag packa. Jag åker på måndag runt 15 och jag ska antagligen träffa Frida imorgon. Nu ska jag bara ladda upp några bilder som jag fotade sen måste jag ut till Melvin och sedan packa ♥

Kram /Tilde ♥





Min nya favorit-bild på Melvin. Haha, det blåste på honom och han riktgit njöt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0