28e juni 2010

Som jag sade tidigare idag så har jag bara slappat, okej jag har gjort några saker t ex. fotat dagen outfit bilder med min älskade Melvin.

Jaja, Frida kommer hem vid - okej jag kommer inte ihåg när hon sade att hon skulle komma hem - men vi ska sova över idag! Hos henne blev det, jag säger dig en sak; det kan ta flera timmar innan jag och Frida har bestämt vem vi ska va hos XD

Jag vet inte vad vi kommer göra, men om jag känner oss rätt så kommer vi antagligen att fota :)

Imorgon ska vi till Höllviken och shoppa (och prova kläder i massor). Kameran hänger med mig och jag lovar att jag ska ladda upp bilderna senast två dagar efter! (så bra minne har jag inte, ni får påminna mig)

Puss o kram /Tilde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0