29e juni 2010

Tjena bloggen!

Vilket väder! Okej, man ska ju inte klaga nu när det (äntligen) är så varmt och skönt... :)

Idag har jag inte haft tid att blogga, jag ska berätta varför - men jag börjar med igår kväll.
Jag stack hem till Frida runt 18-19 (tror jag) och där åt vi grillat kött, pommes och bearnaisesås, gottgott! Efter det var det "fruktsallad" med jordgubbar och melon - MUMS! Sen satte jag och Frida oss i sängen som vi bäddat upp och spelade spel, Kina schack, Uno och Skip Bo medans vi åt Ahlgrens Husvagnar och några ostbågar.

Jag vaknade tio över tio och Frida fem minuter tidigare. Sedan åt vi frukost, klädde på oss, fixade oss och stack hem till mig för att packa min väska som jag skulle ha med mig till Höllviken. Gick till Frida ackade hennes väska åt och sen gick vi.

Hela långa sagan om när vi skulle ta bussen in till Höllviken är en saga som jag inte orkar berätta för er och jag tror heller inte att ni orkar läsa om den. Jag kanske skriver imorgon! Vi kom hem 95 + 13 kronor fattigare (Frida köpte dricka för 10 kr också) Vi köpte lösnaglar för att vi inte hittade något annat. Visar imorgon :)

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer -  ska ut i värmen!

Ha en bra tisdagskväll Kram /Tilde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0