30e juni 2010

Oj, nu var det ett tag sedan jag bloggade, hm..
I måndags var jag hos min mormor och morfar, jag och mormor åkte in till Entré, shoppade ett linne och ett halsband, bilder kommer upp här på bloggen antingen imorgon eller idag.

Sen har jag också sovit över med Tilde, vi har varit på toppen gallerian, igår när vi skulle gå till bussen så gick vi till sporthallen och vänta på bussen, ingen buss kom.
Vi fortsatte till Vellinge Centrum, vi orka inte stå och vänta, gick vidare till Sundsgymnasiet hitta en buss som gick 13.48 tänkte den tar vi , men sen skyndade vi oss upp  till ängarna gick en buss 13.50 då var klockan tjugo i så vi stanna där och när bussen väl gick så hade vi tagit med oss 12 kronor till buss resan i och med vi trodde att en barn biljett kosta 11 eller 12 kronor, nej då kosta den ju 13 kronor, haha!

Imorse vakna jag klockan nio, då kolla jag på tv som jag alltid gör om morgnarna.
Sen gjorde jag mig i ordning lite innan 11 kom Tilde vi gick ner till Björns och köpte bullar.
Sen gick vi hem till mig och åt Brunch.
Tilde gick hem för en timme sedan, hon och en kompis skulle se på premiären av "Eclipse" den vill ju jag också se...

Jag på midsommar!




Puss/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0