3e maj 2010 ♥

Hej bloggen, Tilde här ♥

Nu börjar det ju även bli sommar i lilla Skåne och det är bara en vecka och en dag kvar tills skolavslutningen.
Frida däremot (den fuskisen) hade sista skoldagen i 6:an idag (fast om jag nu tänker efter så vill jag inte missa skolavslutninge, Bakken, discot, Grease - som niorna spelar upp -  och födelsedagen hemma)

Men iallfall så kommer jag få underhålla er själv, därför är det så bra att jag och Frida delar bloggen annars skulle min blogga vara nästan helt tom. Menmen, imorgon åker Frida till underbara Italien och kommer hem den 13, och den 14 åker jag till Tunisien. Kommer hem efter en vecka.

På fredag är det klassdisco, helgen är det stugan. På måndag är det Bakken hela dagen med klassen, tisdag ska vi se på Grease som niorna spelar upp. Onsdag: städa och Torsdag fyller jag (och Frida) år. På fredaj är det SKOLAVSLUTNING!!!


Puss o kram /Tilde




bästa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0