4e juni 2010

Hej bloggen! ♥

Skolan idag, spelade frisbeebrännboll istället för att ha matte. Mitt lag inte, men det var iallafall inte mitt fel! Vi fick sluta 50 minuter tidigare och det var ju inget mer än bra!♥

När mamma kommer hem ska vi in till Höllviken och shoppa något litet, bikini och jeansjacka till mig (kanske även ett par skor til mig). Efter det ska jag nog börja göra mig iordning till klassdiscot ikväll. Fotar hur jag ser ut så ni får se kläder. Bilderna kommer antagligen upp imorgon eller när jag kommer hem på söndag om jag inte skulle hinna idag (dagens outfit för idag kommer också då!)

När jag kom hem spelade jag lite gitarr och nu lyssnar jag på Bad romance på Spotify.


Puss / Tilde ♥




Haha en lite dålig bild på min kära Melvin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0