6e juni 2010 - SVERIGES NATIONALDAG!

Hej bloggen!

Idag är det Sveriges nationaldag. Själv firar vi inte alls, hängde bara upp en flagga.
Lite konstigt tycker jag att det är; vårt grannland Norge firar deras nationaldag (17 maj) som om det vore världens viktigaste dag (min pappa kommer ju från Norge och i staden där han bodde hade man parader och sånt)

Förlåt att jag inte bloggade i fredags kväll. Men direkt efter discot hämtade familjen mig och så körde vi till stugan.
Klassdiscot var riktigt rolig, måste göras igen. Jag tror faktisk att alla tyckte att det var roligt.

Nu sitter jag här och äter en passionsfrukt. MUMS!

Puss o kram /Tilde

Hade igentligen tänkt att visa en bild på vad jag hade på mig på klassdiscot. Men min lillasyster (som har en egen kamera har slarvat bort den)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0