En liten rolig sak som hände imorse..

Det var en liten rolig sak som hände imorse när jag skulle äta frukost.

Som jag skrev i förra inlägget så var jag ju lite trött imorse ( rättare sagt mycket trött)
Och jag skulle hälla upp puffar i en skål för att jag skulle äta mjölk med puffar..
Så jag liksom bara hällde och tänkte inte på det, så jag bara häller och inte för ens när jag skulle kolla så att det var lagom mycket då ser jag ju att jag hade hällt allt utanför, och det värsta var ju att jag inte sluta hälla..

Så jag fick städa golvet och allt.
Det var inte skoj, men nu är jag faktiskt rätt pigg så att det får aldrig mer hända..


Hahah kan inte sluta skratta åt det..

Jaja nu ska jag gå ut och fota, vad ska ni göra idag då?

Puss/Frida <3


Kommentarer
Postat av: agnes

Haha jättekul :)

2010-06-30 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0