Film + Singstar

Hej!

Min mamma och pappa är på konsert i Köpenhamn så jag och min lillasyster är ensama hemma. Jag lagade mat, det blev pastasallad. Sen har vi tittat på film, "Goldmember". Riktigt rolig film, jag och syrran skrattade ihälj oss åt vissa scener :P Om en stund ska vi sjunga Singstar.


Imorgon ska vi till Bakken med klassen. Vi ska vara på Svågertorp kvart i 11. Nora och hennes föräldrar kommer och hämtar mig här tjugo över 10. Så jag kommer ha sovmorgon!
Men jag tror att jag bara kommer sova till 8 eftersom att jag måste duscha och sen hade jag tänkt skriva ett inlägg, kanske även dagens outfit (men jag lovar inget)

Puss o Kram/ Tilde




Lite dålig bild på mig när jag provade den klänningen jag ska ha på skolavslutningen... :P



Blommorna på klänningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0