Godmorgon!♥

Godmorgon bloggen!


Idag har jag ganska mycket att göra (vi åker ju imorgon!) Jag måste åka in till Malmö och köpa nya solglasögon (hittar inte mina gamla), packa ner min necessär, simfötter och mina gladiatorsandaler, duscha, köpa uppladdningsbara-batteri till min kamera och hårinpackning. Sen ska jag också på något sätt träffa Frida och vara ute med Melvin i hagen.

Kameran åker med på semestern, så när jag kommer tillbaka så ska jag visa några bilder ♥
Jag kommer inte kunna blogga, jag har ingen bärbar data, och jag kan ju inte ta med mig den stationära :P


Puss o kram /Tilde♥




bild från busstationen i fredags





Melvin igår, när han tvättade sig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0