Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Detta var första gången jag kunde skriva så på en vardag.
Idag vaknade jag klockan 8 av min väckarklocka. Gick in i duschen, klädde på mig, tog på lite mascara och nu bloggar jag.

Idag ska vi (klassen) ju till Bakken! Det ska bli superkul, men det regnar både här och i Danmark (pappa jobbar i Danmark) och det ska göra det hela dagen... Men jag ska ta på mig regnjackan och försöka att ha kul ändå :)

Kommer hem runt åtta ikväll och jag är inte så säker på att jag hinner blogga, men jag ska försöka.
Nu ska jag fixa håret och äta. Tjugo över 10 kommer Nora och hennes föräldrar och då vill jag vara klar!

Puss o kram /Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0