Några bilder från när jag baka idag!

Hej bloggen!
Här kommer några bilder från när jag baka choklad bollar.

Så här såg det ut när jag höll på att stöka ner hela köket.

Smeten nästan klar

Helt klar med smeten!!

Så här såg dem ut när de var rullade, hade inget pärlsocker hemma så att det fick bli utan.

Sen var jag ju tvungen att diska allt, nej jag kom inte undan så lätt.

Sen råkade jag dra loss handtaget till kranen.
Om ni undrar varför jag ser så konstig/trött ut på bilderna så är det för att jag inte hade gjort mig i ordning, var nästan nyvaken och att jag bara hade pyamas på mig!


Och när allt disk och slit var klart såg det ut så här i köket, så gott som nytt.

Jordgubbs saften jag blanda med jordgubbar i.

Och så här såg det ut när allt var färdigt, choklad bollar, jordgubbar, melon och vindruvor.
Då var det dags att serveras!

Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0