Om en halvtimme

Om en halv timme ger vi oss av, ja då blir det Italien idag då!
Allt är packat och klart som tur va, så jag fick lite tid över till att blogga.

Mamma väckte mig lite över sju, då åt jag frukost och sms:ade lite men en klasskompis.
Sen åt jag frukost och nu har jag gjort mig i ordning.
Flyget går ju lite över två så jag har ju tid att fota kanske?!
När jag kommer hem kommer jag bjuda på en mängd med bilder, ah vad det ska bli härligt.
Jag var i Italien när jag var ca 2 eller 3 år, jag kommer inte ihåg så mycket av det, det enda jag kommer ihåg var att jag vägra bada...
Så det ska bli kul att få åka dit igen, jag har ju läst om Italien i skolan jag har för mig att de lärde sig franska och om de gör det så har jag väl lite nytta av min franska (som är skit dålig).
Så här kommer ungefär veckan att se ut:

Fredag: Resdag
Lördag: Antingen bara vara på hotellet eller göra ngt annant.
Söndag: Min pappa fyller år och jag får träffa min storebror.
Måndag: Då bytar vi hotell
Tisdag: Vet inte
Onsdag: Vet inte
Torsdag: Då är det ingen vanlig dag för då är det min och Tildes födelsedag.. Vi fyller 13
Fredag: Slappa?
Lördag: Ingen aning
Söndag: Då kommer jag hem igen.

Nej nu känner jag hur nervositeten kommer krypandes mot mig och nu kommer stressen.
Herregud om en halv timme så lämnar jag mina katter.
Nej nu måste jag kontrollera allt!

Nu hoppas jag att ni kommer ha det super bra!

Puss/Frida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0