Paus!

Hej bloggen!
Ingen uppdatering på några dagar..
Det beror dels på att jag inte orkar blogga här själv, dvs. när Tilde är i stugan.

Kan också bero på att det är sommar / sommarlov då vill vi inte sitta inne och blogga...

Men det beor mest på att vi knappt har några läsare..

NI som läser bloggen, om ni vill fortsätta läsa om våra knäppa liv och allt annat vi gör, så kan ni kanske göra lite reklam för vår blogg?!

Annars blir det ju som så att vi kommer stänga ner vår blogg..

Men sen har vi också varit inne på att byta blogg namn men då måste vi ju göra en helt NY blogg och det har vi ingen lust för...

Men jag kommer nog ta en paus från bloggandet denna veckan och hoppas nästa vecka på att kunna blogga här igen och ha lite fler läsare..

Det var allt jag ville säga, dels pga att jag ville skriva av mig lite..




Puss/Frida <3


Kommentarer
Postat av: Tova Lundgren

hej!

jag tycker att ni ska fortsätta bloggen! & att blogga.

Tycker det är kul att läsa här : )

2010-06-26 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0