Sommarlov imorgon<3

Hejsan, är allt bra med er idag?

Iallafall halv/tjugo i åtta kom Tilde och en annan till mig, och vi gick till skolan.
Vi börja med SO och sluta med Svenska.
Nu efter skolan gick jag, Tilde, Tilde och Isabella till byn, vi fika lite där.
Jag tog en ostfralla och risbulle och vatten till dricka.
Vi satt där i ca en timme och snacka.

Idag måste jag packa, men problemet är att jag inte vet vad jag ska ha med mig.
Jaja det får jag ta tag i senare.
Idag i skolan var jag inne på rasten och städa min låda och box, skönt att ha det avklarat imorgon måste jag bara ta hem det, sen får jag inte glömma alla mina fina kort jag har fått av klasskompisarna!

Tittade på några gamla bilder, hittade denna bilden, jag ser ut som en ballerina!

Puss/Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0