Tillbaka till bloggandet på bytvillingglitter!!

Hej bloggen!
Nu kommer vi börja blogga här igen.. Vi ger inte upp i första taget.

Hur hade ni det på midsommar?
Min midsommar var perfekt, vi hade min mormor och morfar här hemma och sen kom farmor och hennes syster och farmors systers man hit, jag var med Agnes, Alicia och Elin, vi hade jätte skoj, vi var ute och spela brännboll och lite sånt, blev myggabiten som f*n (ursäkta mitt språk) men som det kliar har nio riktigt stora bett, och sen fick jag ett vid ögat som det inte går att klia på det bara svider och är rött..

Igår var jag med Agnes, Alicia och Elin igen, vi kasta vattenballonger, spela brännboll och cubb.

Idag har jag solat, varit med Tilde och gjort lite annat, det har skett några skador som jag helst inte nämner i bloggen tror inte iheller att personen skulle uppskatta det.


Jag förra måndagen när jag var hos mormor och morfar, satt i tvättstugan

Puss/Frida <333

Kommentarer
Postat av: agnes

Mm det var roligt!

2010-06-30 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0