<3

Okej nu är jag tillbaka igen, efter lite mat och annat, så känner jag mig fullt redo för att blogga.
Okej jag har inte packat färdigt när jag skrev det inlägget här under så hade jag precis slutat och jag fortsatte aldrig, mamma ska hjälpa mig å packa någon vettig som kan packa iallafall.
Men just nu är mamma och pappa hos min farmor eller så är de på willy´s.
Det känns helt overkligt att jag åker imorgon känns som om jag inte ska åka för ens om en vecka eller till helgen, men jag kan säga så här,
Jag lär snart märka att det är imorgon vi åker för det börjar närma sig och jag börjar få fjärilar i magen, min flyg rädsla börjar komma fram, jag börjar bli nervös och stressad.
Just nu är känslorna rätt blandade ett tag orkar jag inget och sen nu vill jag bara iväg.

Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0