10e oktober 2010

Godmorgon!
Mamma väckte mig nyss, var ändå rätt pigg när hon väckte mig.
Men sen så har jag ju inte sovit så jätte gott i natt väldigt oroligt, drömde om Kenza och Tyra, haha!

Idag blir det match i innebandy, vår första match och detta vinner vi tjejer, vi möter Stanstad dem är väldigt "tuffa" då menar jag att dem är väldigt bra, när vi mötte dem sist så vann dem med 6 - 0 men nu tjejer så tar vi hem detta och vinner tycker jag! ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan måste jag sticka till sporthallen, vi ska träffas klockan 11 och min mamma och Tildes mamma ska stå kiosken, haha!

Så här såg det ut i april när jag precis hade fått match kläderna, nummer 41

 

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0