22e oktober 2010

Hej!

Idag slutade skolan tio över ett, när jag kom hem åt jag lite matrester från igår. Sedan mellan klockan tre och halv fem var det bandy. När jag kom hem var jag trött och helt slut i benen så jag hamnade framför teven.
För en stund sedan så var jag ute med kaninerna, haha det var så roliga att titta på :D

Jag har precis packat färdigt för att om två timmar ska jag åka till Tyskland! Eller om två timmar ska jag sätta mig i bilen för att åka till Trelleborg och därifrån ska jag och familjen åka till Tyskland.
Vi kommer komma hem på söndag och jag är så himla glad att jag och Frida slipper reklamen denna veckan!

Nej, nu ska jag fortsätta uppdatera min iPhone och kanske skriva något mode-inlägg här!

Vem ska se på Idol? Idag är det ju Beatles-tema. Själv hinner jag bara se i en timme, men men. Jag kan se det jag missar på tv4!

Kram Tilde


BILDBRIST (om jag kunde så skulle jag strycka under det tusen gången istället för bara en)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0