23e Oktober 2010

Hej bloggen!
Har haft lite så dåligt samvete för bloggen i några dagar.
Igår efter skolan så var jag med Tilde L, vi var först hemma hos henne, vi satt vid datorn, drack te och lite så.
Sen vid halv tre så cykla vi hem till mig och packa min väska för att sen cykla till bandyn.
Efter bandyn så cykla vi hem till mig och då städa jag lite och sedan så cyklade vi ner till byn och köpte godis och sedan hem till Tilde och packa hennes väska.
Efter det så cykla vi hem till mig och hade en jätte mysig fredagskväll och sedan somna vi.
Imorse vaknade vi klockan 10 och sedan så åt vi godis tills klockan halv elva.
Vid tolv så skulle jag till sporthallen och sedan till Malmö.
Har spelat match idag, vi förlorade med 7-1 och jag är så glad för att jag gjorde Gårdarikets enda mål :D
Haha och nu har jag jätte ont i mitt knä.
Nu ska jag se på film och mysa med min familj, ha en fin lördags kväll!

Haha en bild som Tilde gjorde på mig igår, snyggt va?

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Tilde lindstam

Hade jätte kul!

Måste göras om!

(LLLL)

2010-10-24 @ 09:56:54
URL: http://www.isabella-tilde.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0