31e Oktober 2010 - Sista oktober

Godmorgon sötnosar!

Hoppas att allt är bra med er, här är allt bra.
Bortsett från att jag börjar bli förkyld så är det bra.

Somnade rätt sent igår kväll, var först på halloween fest hon mina kusiner och kom inte hem förens 23.00.
Och när jag kom hem så satt jag vid datorn och lyssna på musik och sedan så drack vi te och kolla på Bee Movie.
Såg bara tills klockan var ett för att det var ju då jag insåg att att jag hade sovit hela tiden, haha.
Så jag somna vid ett.

Och vakna halv nio, på något sätt så älskar jag att gå upp tidigt på helgerna, jag tycker att jag får ut så mycket mer av dagen, vilket också har en viss poäng i det hela.

Spelade ju också match igår, jag gjorde det första målet stolt, nej men det är en speciell känsla när man gör mål på en match och alla börjar klappa och då fattar man ju att dem klappar åt mig för att jag gjorde mål, nej det går bara inte att beskriva ni som spelar något t.ex fotboll, innebandy och så ni vet säkert hur det känns.

Jag igår

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0