31e oktober 2010

Hej! Idag vaknade jag kvart i elva (kvart i tio, vände tillbaka klockan en timme idag ju!) av att telefonen ringde. Senare så stack jag och Frida ut och delade ut reklam. När vi var klara så delade jag och mamma ut till de lägenheterna som vi inte delade ut till igår. Runt fyra var vi klara. Vid fem åkte jag och familjen till Ikea, där åt vi middag och handlade lite saker. När vi kom hem var jag helt slut (vilket jag fortfarande är) så jag lovade mig själv att hela lov veckan så ska jag slappa och bara göra saker jag vill göra! Hela familjen hade tänkt att se "Halloween 2" men jag och Hanna (min lillasyster) spelade lite Super Mario på Wii:et. Sov så gott! Kram Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0