5e oktober 2010

Hej!

Idag var jag i skolan, vi fick reda på vad vi fick på matteprovet, jag fick godkänt men jag var inte nöjd, jag kan säga att jag hade fyra poäng från att få alla rätt. Jag har krav på mig själv och jag vet att jag kan bättre än så.

Efter skolan så var jag med Tilde L. Men hon cyklade hem för trekvart sedan.
Jag vet inte vad jag ska göra senare ikväll, har inga planer. Men vi får se vad jag gör.
Men nu hade jag iallafall tänkt spela Sims, det var ganska länge sedan jag gjorde det. Men nu ska jag göra det :)

Kram Tilde




En outfit-bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: Tilde lindstam

så sjukt fiiiin bild!!!

(LLL)

2010-10-08 @ 13:30:09
URL: http://www.isabella-tilde.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0