Banan-smoothie!

Hej!

Jag kom precis hem från bandyn, och nu sitter jag här framför datan och dricker min banan-smoothie! Mums!
Idag så har jag varit i skolan och efter det så cyklade jag hem och gjorde läxor...

När mamma kom hem runt fem så åkte vi till Vellinge Blomman och köpte saker som jag ska ha på mig på fredag (på Tildes och Isabellas halloweenfest). Jag visar tyvärr inte sakerna här om någon som ska gå på festen skulle kolla in ;) Men på fredag kan jag fota mig och lägga upp bilden någon gån i helgen!

Ha en bra kväll!
Kram Tilde


Bild från igår. Men blir ju lite sur när man ser drogad ut på exakt alla bilder.. Haha så det blev några flumbilder istället ;)




(ett exempel på när jag ser drogad ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0