Dricker te - som vanligt.

Det känns som om jag alltid sitter här med en te kopp.
Vilken egentligen är sant, det är nämligen så att te är nog den bästa drickan jag vet.
Och inte nog med det, den hjälper eller lindrar om man har ont i halsen, men såklart inte på mig men det kunde man ju räkna med, jag är ju alltid lite så knäpp, konstig, äh det finns många ord för hur jag är..
Men jag skulle nog kunna säga att jag är en tjej som kan bjuda på sig själv - men som ALDRIG gör det..

Haha ett sådant litet knäppt inlägg blev det, haha.
Kände att jag inte hade skrivit på några timmar.


Jag och mitt himla te.

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Tilde lindstam

Så söt du är!(LLL)

2010-10-03 @ 19:07:36
URL: http://www.isabella-tilde.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0