I'M ALIVE!

Hej bloggen!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt men jag har bara inte haft tid att blogga, men jag lovar er; jag ska ta igen det! Jag har haft sjukt dåligt samvete för att jag inte har bloggat, men nu ska jag skriva varför jag inte har gjort det.

När var det senast jag skrev ett inlägg? Justja, i onsdags var det. Då börjar jag med i torsdagen!

Torsdagen den 14 oktober - Haha förlåt men jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i torsdags, levde jag ens då? Vi hade musikprov, det kändes som om det gick bra, men vad vet jag! Just det, efter skolan så skulle jag va med Frida. Vi skulle gå hem till mig för att se om reklamen hade kommit, det hade den. Men nu var det så att vi bara kunde va i en timme så vi tyckte inte att det var så nödvändigt att sortera - vi skulle ändå inte hinna så mycket.

Fredagen den 15 oktober - Min iPhone fungerade inte denna dagen och när jag väl kom hem från skolan så sorterade jag och Frida reklam. När vi var klara så var jag tvungen att packa till hajken (som jag kommer berätta mer om snart) och sen var det Idol.

Lördagen den 16 oktober - Jag vaknade klockan sju av att väckaklockan ringde, upp och duscha - blä! En timme senare var jag på scoutlokalen. Klockan tio var jag och alla andra scouter på stället där vi skulle börja att gå. Runt tolv var det matdags, ojdå jag glömde visst maten hemma (men tack och lov så fick jag ett äpple av Freja och lite kycklingsoppa av Malin) Klockan fyra var vi framme på lägerplatsen. Maten vi lagade blev skitäcklig så den kvällen fick jag nöja mig med lite godis och choklad.

Söndagen den 17 oktober - Vaknade klockan sju av att jag skulle vända på mig. En timme senare var alla vakna och påklädda. Då fick jag reda på att det var minus 6 grader när jag vaknade så då gick jag och tog på mig mer kläder. Klockan tio började vi och gå igen, runt tolv var vi framme och så lagade vi lunch (som till skillnad från förra kvällens mat var riktigt god). Klockan två var jag hemma i Vellinge igen.
Halv fem så gick jag och Frida ut och delade ut reklam. Runt två timmar senare kom jag hem.

Idag (Måndagen den 18 oktober) - Var i skolan, efter skolan var jag hemma hos Frida. Hade träningsvärk och skitont i högra handleden. När jag skulle hem från Frida så blev jag utelåst, gick sedan till Frida igen. Som tur var så hade vi gympa idag så jag hade kläder till bandyn, men ingen klubba hade jag. Efter bandyn åt jag och packade upp packningen från helgen och nu sitter jag här och väntar på Frida som kommer när som helst. Vi ska sova över här hos mig. Vi skriver kanske ett inlägg imorgon bitti, men vi kanske är skitsega och orkar inte.

Detta var en kort sammanfattning av min helg. Det har hänt mycket mer som jag inte orkar berätta och som jag tror att ni inte orkar läsa om.

Ha en bra kväll!
Kram Tilde


Lite dålig bild på mig från den 11 september när jag och familjen var på Tivoli i Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-10-18 @ 20:33:33
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-10-18 @ 20:36:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0