Läxan väntar..

Hej bloggen!
Igår var det ingen bra uppdatering från min sida, hade egentligen tänkt att blogga efter träningen men då var jag så trött och kände mig sådär, behövde bara ta det lugnt.
Så jag tog ett varmt bad och låg och läste och då var klockan 22.00 och då orkar jag absolut inte att blogga.

Idag har det inte hänt något speciellt, vi fick tillbaka skolfotona, blev faktiskt jätte nöjd med mina foton.
Och nu har jag suttit och redigerat bilder.
Imorgon ska vi ha So redovisning, vi ska skriva en berättelse om antika Grekland och nu hade jag tänkt att fortsätta skriva på min lilla fina berättelse och klockan 21.00 blir det Kenza & Tyra Show, jippie :D

Inte den bästa bilden men en av bilderna jag redigerade.

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0