LÄXOR, PROV, LÄXOR, PROV, LÄXOR, PROV, LÄXOR, PROV.. OSV.

Hej bloggen!
Ber om ursäkt för min hemskt dåliga uppdatering, men det är just så att mitt schema är helt fullspäckat det senaste 5 dagarna så jag hinner inte göra med allt jag vill göra.

Vaknade med världens huvudvärk imorse och jag ville bara få sova och slippa skolan.
Men tyvärr så funkar ju inte livet så.. Även ifall vi önska!
Gick till skolan och så, höll på att somna på två av lektionerna, vad gör man när man tittar på film i ett mörkt rum och om det är en tråkig lektion så ja, då är det inte så lätt att hålla ögonen öppna.

När jag kom hem från skolan så åt jag mellis och sedan gjorde jag läxan.
Roligt va? (:
Orkar inte öva mer inför alla hundratals prov (faktiskt 2 stycken).

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0