LOOOV ;D

Kom hem från "jobbet" vid halv tre.
När jag kom hem så hade jag så himla ont i mina fötter antagligen så hade jag tagit fel skor, rekommenderar inte att ta uggs när du ska gå långt, eller det kanske också beror på att jag måste ha mina inlägg i skorna?
Jaja whatever tror inte att ni bryr er direkt.

När jag kom hem så åt jag pepparkakor och drack julmust och kolla på Marley & Me, undra vem som satt och grät?!
Haha och nu ska jag snart ta ett bad och sedan dricka varm mjölkchoklad med visp grädde, vem kan motstå det:)
Imorgon händer inget speciellt antagligen ta det lugnt eftersom att jag har looooooov :D

Sommaren 2010 - Ett minne för livet!

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0