Snabbt inlägg

Hej bloggen!

Som ni kanske redan visste så sov jag och Frida över igår till idag. Vi fotade och jag hade tänkt att redigera bilderna en aning och sedan lägga upp dem här. Men för att vara snäll så ska jag lägga upp en bild på mig här redan idag!

Vi hade Elevens Val idag, först simmade jag och några andra omkring lite på Vanningen och sedan spelade jag och Frida i en tennis turnering. Efter skolan så var jag och Frida med Alexandra. Vi var på Vellinge Blomman och gick i spöktunneln och sedan fikade vi.

Jag kom hem för en stund sedan och nu ska jag, mamma och pappa äta ostbricka och kolla på film!
 
Vi hörs!
Kram Tilde


Sjukt snygg bild på mig från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0