Some pics.


AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ja så vill jag börja detta inlägget.

Hej bloggen.

Jag har haft så himla dåligt samvete för bloggen denna veckan.

I torsdags så övade jag till matteprovet och det var därför jag inte blogga och igår var jag på Halloween fest hos Tilde och Isabella.

Hade tänkt att se ut som en emo, men jag viste inte riktigt hur en sådan såg ut så ja det blev något i den stilen.



Några bilder från igår, jag blev en rockstjärna istället, men det funka också!

Har ni sett min snygga orm tauering vid handleden?!
Sen så har jag också en dödskalle på ena armen, syns kanske inte så väl men den är där.
+ En blomma på foton.
Jag är tatuerad ;D

Kram Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0