Sov gott!

Godnatt! Imorse vaknade jag av att väckarklockan ringde halv nio, låg och snoozade i tjugo minuter och sedan gick jag upp och klädde på mig. Dags att dela ut reklam. Sedan när klockan var tio gick jag och Frida hem igen. Jag bytte om, satte upp håret och sen så cyklade jag, Frida, min lillasyster och Rebecca (en kompis) till sporthallen. Nu är det dags för innebandy match. Det var faktiskt väldigt roligt och vi (jag och Frida) var taggade och ville vinna! Vi ledde i större delen av matchen men när det var tjugo sekunder kvar gjorde andra laget ett mål och det blev 4-4. När jag kom hem efter matchen åt jag lunch och sen så började jag och mamma sortera reklam. När vi var klara (runt fem) så gick vi ut och delade ut reklamen. Jag och Frida fick nämligen ett exta distrikt denn veckan, vi ville egentligen inte ta det extra distriktet men så blev det. När jag kom hem efter en timme så var jag så himla trött, jag slängde mig i soffan och drack minst hundra glas vatten. Nu på kvällen så har jag, mamma och pappa sett på "Låt den rätte komma in". Nä nu börjar mina ögonlock bli tunga, dags att sova! Kram Tilde !

Kommentarer
Postat av: Amiralise

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-01-06 @ 21:04:01
URL: http://amiralise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0