Idol 2010

Hej, här kommer ett litet inlägg om idol.

Jag har följt idol sedan 2004 och efter alla gångerna jag har sett det så har jag blivit förälskad i det.
En av dem bästa sakerna med hösten är att idol alltid är då.
Och jag drömmer faktiskt om att en dag få stå på den scenen, tro det eller ej men jag drömmer om det.
Men över till något annat, hade tänkt att skriva lite vad jag tycker om årets idol deltagare.

Minnah: Hon sjunger jätte fint och är riktigt söt, hennes tidiga framträdande har varit jätte bra och jag har faktiskt gillat henne nu under idol tiden. Kvällens framträdande var lite si sådär tyckte jag, synd att hon åkte ut.

Daniel: Eh ja. Haha ni vet redan vad jag tycker om han, sjuuukt söt är han, sjunger bra och jag vet inte hur jag ska beskriva han. Kvällens framträdande var väldigt svajigt, lite surt i vissa toner och så. Men om han inte skulle vara så söt så skulle han nog inte ha kommit så långt.

Alice:  Hon är en utav mina favoriter och när hon hängde löst ikväll så hade man rätt ont i magen hah.
Men Alice är så himla söt och sjunger så bra. Kvällens framträdande var bra men hon kunde ha tagit i mer.

Andreas: Ingen favorit direkt, men visst han är bra men jag tänker inte sitta och rösta på han i höst. Kvällens framträdande var väldigt bra.

Linnea: Inte någon favorit men visst hon kör sitt och har sin stil och sånt, så att hon är inte jätte dålig, det finns sämre. Kvällens framträdande var bra men jag är inte helt övertygad.

Linda: Usch nej, hon är bara för mycket för mig, nej hon kan få åka ut.

Olle: Men Olle är däremot jätte bra tycker jag, han är snygg och sjunger riktigt fint. Kvällens framträdande var bra och jag älskar låten.

Elin: Herregud, vad ska man säga om henne? SJUKT BRA! Nej men Elin är sjukt bra och vet vad hon gör. Kvällens framträdande var bra men lite tråkigt, håller med Andreas tror jag att det var som sa att det var tråkigt?! Men annars så rockar Elin.

Jay: Nej Jay är ingenting för mig, klart han sjunger bra och det är ju det tävlingen går ut på men nej. Kvällens framträdande var okej, lyssnade inte direkt.

Geir: Ja du. 47 år och har varit med i melodifestivalen 11 ggr, när ska folket börja inse att han redan är en artist? Kvällens framträdande var bra men jag tycker fortfarande att han inte ska vara med idol.

Kommentera gärna vad du tycker om de olika idol deltagarna!


Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0