<3

Okej, hej igen!
Nu ska jag berätta vad jag har haft för mig det senaste två dagarna.

Torsdag:

Först var jag i skolan, rätt så bra dag faktiskt.

Efter det så var jag med Tilde, vi hann äta och sitta vid datorn, sen kom min syster och hämta mig och då drog jag hem till min syster, Alex och Vilgot och jag var där tills halv elva eftersom mina föräldrar var på konsert.

 

Fredag:

Och idag så var jag i skolan, det var en bra dag idag också.
Skulle egentligen vara med Nora och Filip idag men det blev inte så.
Jag och Tilde gick hem och sorterade reklam och klockan 19.00 - 20.00 hade vi träning.
Och nu sitter jag och kollar på idol, kommer ett inlägg om idol senare.

EGOBIIIILD ;D

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0