25e September 2010

Godmorgon!
Hoppas att allt är bra med er. Här är allt bra.

Klockan sex imorse hör jag att min katt Maja håller på att välta massa saker i mitt rum, så jag gick upp och kollade vad det var hon höll på med så ser jag att något svart kryper längs väggen jag hinner inte tänka jag bara smäller till dörren och är nära på att svimma.
Sen efter kom jag på att jag borde stänga dörren till mitt andra rum men då är det för sent, Maja och musen är där inne.
Och man hör hur Maja drar av päls/skinn och bryter ben utav musen, jag trodde att jag skulle dö.

Vaknade för en timme sedan och har legat och läst  och övat inför provet på tisdag och sen har jag snackat i telefon.
Nej nu måste jag snabba mig ska göra mig en god frukost och sedan ska jag iväg till stan, vi hörs!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0