Dålig dag


Idag vaknade jag av att klockan ringde tio i 6, jag brukar inte gå upp så tidigt men jag var tvungen att duscha.
Jag har inte haft en bra dag idag, allting jag gör blir bara helt fel.. Inte något roligt.

När skolan var slut gick jag hem. Jag hade tänkt att göra läxorna - men precis som Frida hamnade jag framför tvn. När Top Model var slut hade jag tänkt börja på matteläxan, men jag kunde inte tänka på matten - så jag gav upp. Jag får ta i tu med det senare idag om jag hinner.

Kvart i sju börjar bandyn, jag orkar inte. Men jag orkar aldrig, haha.
Efter bandyn (som slutar åtta) får jag väl snabba mig hem så att jag inte missar Idol, det är  ju Malmö idag!
Det kommer säkert vara bästa saken med idag.

Imorgon är dte skolfoto, så direkt efter Idol måste jag försöka somna så att  jag kan gå upp extra tidigt och fixa håret. Efter skolan imorgon ska jag och Frida fota, vi har tänkt att försöka fixa en ny header och en ny design som kommer vara lite mer "höstig".

En sak till; reklamen kom idag *suck*

Kram Tilde



Kommentarer
Postat av: isabella

det där med matten hände mig med :P

när jag satt & tänkte så gick det inte jag ville bara inte sitta & räkna så jag la ner ! :p :D<3

2010-09-15 @ 21:01:02
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0