Klumpiga jag.

Detta skulle jag egentligen berättat igår, men jag glömde det.

Jag är lite klumpig av mig, men igår när jag målade naglarna, så på något sätt så råkade jag "slänga" iväg nagellacket utom den penseln så att ja mitt badrum blev lite turkost, det var färg överallt på golvet, dörren och mattan men när jag kollar mig i spegeln så ser jag att jag hade fått nagellack i ansiktet också, haha.
Och jag fick panik och bara tänkte tänk ifall det inte går bort, så jag satt och kämpade med lite papper och vatten tills jag insåg att jag ska ha nagellacks remover istället, haha.

Är man klumpig så är man.

 

Juste jag berättade ju igår att min katt hade kommit in med en mus som vi sedan tagit ut, när jag låg och läste så hörde jag att hon höll på med något så jag ropa på mamma och pappa att dem skulle kolla och när dem kolla så låg där en död mus, haha.

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: isabelle ekenberg

haha vilken tabbe x) det mistaget har jag med olycligtvis gjort med :)

2010-09-13 @ 19:57:08
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0