14e augusti 2011

Hej kära bloggläsare!
Hur är läget med er idag? Med mig är det toppen!
Steg upp vid halv elva idag, kände att jag behövde ta en lång sovmorgon eftersom att detta är sista dagen på sommarlovet jag får sova länge.
Denna veckan som kommer blir det att gå upp klockan halv nio varje morgon och träna 4 timmar varje dag, snacka om att man kommer känna sig biffig när man har tränat 20 timmar när nästa vecka är slut.

Vad ska ni hitta på idag?
Jag är tillräckligt rastlös redan nu, så jag ska nog uppdatera bloggen en hel del, vad sägs om det?
Men nu ska jag se om jag kan få ihop en fin design, tidinställa inlägg och göra nya kategorier, det behövs lite nytt här på Bytvillingglitter!

Bilden är tagen innan min fina kusins son Calle döptes!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0